Děkujeme generálnímu řediteli Vězeňské služby ČR, genmjr. PhDr. Petru Dohnalovi za poskytnutí roušek pro potřeby naší základní školy.

RNDr. Věra Cyprichová

ředitelka školy

 

 

Vážení rodiče,

v souvislosti se aktuálním navýšením cen potravin budeme nuceni od září 2020 zvýšit cenu dotovaných obědů o 3 Kč u všech kategorií. Ceny uvedené na webu školy budou aktualizovány v srpnu.

Děkujeme za pochopení.

Renata Bílková

vedoucí ŠJ

Schůzka již proběhla - podrobnosti o ní najdete na liště "pro uchazeče" - "zápis do 1. třídy".

Vážení rodiče,

schůzka rodičů žáků budoucích prvních tříd a budoucí přípravné třídy se uskuteční 18.6.2020 od 16:00. Vstup hlavním vchodem školy. Zároveň bude od 15:15 ve vestibulu školy probíhat zápis žáků budoucích prvních tříd a budoucí přípravné třídy do školní družiny.

Prosím respektujte, že budete k odbavení na zápis do ŠD a k převzetí rozhodnutí o přijetí vpouštěni do budovy po skupinkách tak, abychom dodrželi hygienická nařízení. Žádáme rodiče, aby přicházeli plynule v dostatečném časovém předstihu, jinak nebude zápis do ŠD včas odbaven.

K zápisu do školní družiny potřebujete vyplněný zápisový lístek do ŠD (ke stažení zde nebo lze vyplnit na místě) a 500,- Kč v hotovosti na měsíc září.

Zároveň Vás prosíme o odevzdání vyplněné přihlášky ke stravování ve školní jídelně (ke stažení zde nebo lze vyplnit na místě), stravování je podmínkou přijetí do ŠD. V posledním srpnovém týdnu si v kanceláři ŠJ budete moci vyzvednout čip a dořešit platby.

Samotná informační schůzka se uskuteční na zahradě školy. Na zahradu školy budete nasměrováni ve vestibulu školy. V případě nepříznivého počasí proběhne setkání ve školní jídelně, pro tento případ mějte, prosím,  s sebou roušku.

RNDr. Věra Cyprichová

ředitelka školy

Vážení rodiče,

v souvislosti s další vlnou rozvolnění opatření proti koronaviru proběhne realizace socializačních aktivit pro žáky 2. stupně (viz manuál MŠMT zveřejněný na tomto webu). Z hlediska vzdělávání má podle MŠMT nadále prioritu výuka distanční, která bude probíhat až do pedagogické rady 16.6.2020. Nadále platí ředitelské volno 29. a 30.6.2020. O způsobu vydávání vysvědčení vás budeme informovat na webu školy, jakmile nabydeme jistoty, že vláda opět nevydá nový pokyn o přítomnosti či nepřítomnosti dětí ve škole.

V období od 8. do 26.6.2020 nabízíme žákům 2. stupně jejich dobrovolnou přítomnost ve škole za těchto podmínek:

1, Žáci se nemusí předem do školy přihlašovat, mohou přijít dle stanoveného rozpisu v určený den. Socializační aktivity povede třídní učitel nebo pověřený pedagog. Pokud přijde více než 15 žáků jedné třídy, budou rozděleni na dvě skupiny a TU se u nich vystřídá s jiným pedagogem. Obědy nebudou pro žáky 2. stupně k dispozici.

2, Žák bude do školy vpuštěn po odevzdání vyplněného a zákonným zástupcem podepsaného čestného prohlášení, které najdete na tomto odkaze:

https://www.zslitvinovska6.cz/images/p%C5%99%C3%ADloha_%C4%8Destn%C3%A9_prohl%C3%A1%C5%A1en%C3%AD.pdf

3, Žákům bude při vstupu do budovy změřena teplota a bude jim provedena desinfekce rukou. Žáci následně bez přezouvání pokračují ke kmenové třídě, kde se v případě potřeby děti rozdělí do skupin.

4, Povinnost nosit roušky zůstává nadále v celé budově školy při pohybu žáků a při nedodržení vzdálenosti 1,5-2 m i při pobytu venku.

5, Možnost přítomnosti jednotlivých tříd stanovuje škola takto:

  1. a) v týdnu od 8.-12.6.

8.6.2020 6.ABC od 8:20 do 10:00

9.6.2020 7.AB od 8:20 do 10:00

10.6.2020 8.ABC od 8:20 do 10:00

Výuka 9. tříd je vzhledem k přijímacímu řízení tento týden přerušena.

  1. b) v týdnu od 15. -19.6.

15.6.2020 9.AB od 8:20 do 10:00

16.-18.6. – po dohodě žáků s TU si uspořádají třídy mimoškolní venkovní aktivitu za dodržení všech hygienických nařízení, termín určuje TU

  1. c) v týdnu od 22.-26.6.

22.6. 2020 6.ABC od 8:20 do 10:00

23.6. 2020 7.AB od 8:20 do 10:00

24.6. 2020 8.ABC od 8:20 do 10:00

25.6. 2020 9.AB od 10:45 (slavnostní rozloučení a předání vysvědčení 9. třídám na zahradě školy)

26.6. – rozdávání vysvědčení bude upřesněno – viz výše.

 

RNDr. Věra Cyprichová

ředitelka školy

Bude probíhat následovně:

Žáci budoucích prvních tříd a budoucí přípravné třídy se budou moci přihlásit na schůzce pro budoucí prvňáky a přípravnou třídu, která proběhne 18.6.2020 od 16:00. Přihlášení je podmíněné vyplněním přihlášky a zaplacením 500,- Kč za měsíc září.

Žáci budoucích druhých a třetích tříd do 8.6.2020 odevzdají vyplněnou přihlášku do školní družiny. Žáci ji mohou odevzdat ve škole třídní učitelce nebo vychovatelce ŠD. Rodiče nepřítomných dětí ji mohou poslat poštou nebo přinést a vhodit do schránky školy.

Kritéria zápisu jsou k nahlédnutí zde.

Zápisní lístek obdrží žáci ve škole (pokud do ní chodí) nebo ho lze stáhnout z webových stránek školy v sekci rodiče a přátelé - formuláře ke stažení.

Platba za družinu za měsíc březen se nevrací, ale převádí se jako záloha na září a je nezbytnou součástí zápisu.

Družina se pro žáky budoucích čtvrtých tříd otevře pouze v případě volné kapacity – informace v září.

Platba za měsíc březen bude v průběhu června v hotovosti vrácena všem dětem, které se do družiny na příští rok již nepřihlásí.

Vážení rodiče,

aktualizované podmínky pobytu dětí ve škole od 1. a 8. 6.2020, které vydalo MŠMT, naleznete zde. Média neinformují vždy přesně.

O organizaci "socializačních aktivit" pro druhý stupeň vás budeme informovat v průběhu příštího týdne.

RNDr. Věra Cyprichová

ředitelka školy

 

 

Informace pro rodiče žáků 1. – 5. ročníků, jejichž děti nastoupí 25. 5. 2020 do školy.  Škola vychází ze závazných pokynů MŠMT.

  • Žáci budou rozděleni do skupin s maximálním počtem 15 dětí (nemusí být tvořeny žáky jedné třídy)
  • O zařazení do konkrétní skupiny rozhodne ředitelka školy
  • Výuka bude probíhat ve 2 blocích:
  1. Od 8:00 do 10:45 výuka ve třídách pod vedením pověřených učitelů.
  2. Od 10:45 do 16:00 pobyt ve škole s vychovatelkami ŠD či dalšími pověřenými učiteli. (Je třeba písemné sdělení rodičů, zda mají zájem o odpolední pobyt viz dotazník rozeslaný TU, vyplnit do 18.5.2020)
  • Žáci budou vstupovat do budovy průběžně od 7:30 do 8:00 konkrétně stanoveným vchodem a to:

           žáci 0. a 1. ročníku – vstup do „Domečku“

           žáci 2. a 4. ročníku – vstupem pro ŠD v hlavní budově

           žáci 3. a 5. ročníku – hlavním vchodem

  • Žáci musí mít roušku a jsou povinni dodržovat 1,5 -2m rozestupy
  • U vchodu jim bude bezkontaktně změřena tělesná teplota a žák s teplotou vyšší než 37,5°C nebude do budovy vpuštěn
  • Zároveň si žáci budou povinně desinfikovat ruce (dezinfekci zajistila škola, v případě alergiků je třeba, aby si zajistili dezinfekci vlastní)
  • Dle pokynů zaměstnanců školy se žáci individuálně odeberou do určené učebny. Před učebnou si odloží venkovní obuv do přihrádky v připravené lavičce
  • Každý žák se posadí sám do připravené školní lavice, svrchní oděv si odloží na sousední volnou židli. Roušku si ponechá.
  • Každý žák odevzdá na vyzvání přítomné vyučující řádně vyplněné a zákonným zástupcem podepsané čestné prohlášení o neexistenci příznaků virového infekčního onemocnění (ke stažení zde).
  • Roušku si žáci sundají až po zahájení vyučovací hodiny na pokyn vyučujícího a tu odloží do vlastního igelitového sáčku
  • Na toaletu mohou žáci odcházet individuálně v průběhu celého vyučování
  • Při pohybu ve společných prostorách školy musí opět nasadit roušky
  • Po ukončení dopoledního bloku se žáci vždy jedné třídy v 1,5 -2m rozestupech přesunou na oběd pod dohledem pedagoga
  • Před vstupem do jídelny si žáci opět vydezinfikují ruce
  • V jídelně bude skupině přidělen konkrétní stůl s židlemi rozmístěnými v bezpečné vzdálenosti
  • Po obědě se žáci opět hromadně vrátí do příslušné třídy, kde pedagog zahájí odpolední volnočasové aktivity včetně případného pobytu na školní zahradě
  • Odchod žáků ze školy bude možný v 15,00 a 16,00 hodin, kdy je pedagog odvede k východu, určenému pro školní družinu

Podmínky stravování

Pro zajištění odpovídajícího množství surovin potřebujeme závazné vyjádření rodičů, zda se dítě bude dítě stravovat v ŠJ – proveďte v dotazníku výše. Vzhledem k blížícímu se konci školního roku nelze neuváženě naskladňovat potraviny, proto nebude možné obědy odhlašovat.

 

VSTUP RODIČŮ DO ŠKOLY JE PŘÍSNĚ ZAKÁZÁN 

Upozornění pro rodiče

  • Každý žák musí mít s sebou alespoň dvě čisté roušky denně a igelitový sáček pro odložení použité roušky

 

V Praze, 11.5.2020

RNDr. Věra Cyprichová

ředitelka školy